השר סמוטריץ': "המערכת המשפטית מנסה לבצע הפיכה שלטונית"

איתי גדסי No Comments on השר סמוטריץ': "המערכת המשפטית מנסה לבצע הפיכה שלטונית"

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' תקף בחריפות את ההתערבות הבוטה של בג"ץ בעבודת הכנסת, נחצה כאן קו אדום, "המערכת המשפטית מנסה לבצע הפיכה שלטונית במדינת ישראל. לא פחות"

Transportation Minister Bezalel Smotrich visits at the protest tent of Heads of Judea and Samaria and Jordan Valley councils in support of sovereignity, outside of the Prime Ministers office in Jerusalem, February 6, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ????? ??????? ???? ???? ???? ????? ????? ??????? ?? ??????? צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הדיקטטורה של בג"ץ מגיעה להשתלטות על הרשות המחוקקת: פסק הדין שנתן בג"ץ היום (שני) בו הוא חייב את יו"ר הכנסת לכנס את הכנסת בכדי להחליפו על קולות הרשימה המשותפת, גורמת לסערה במערכת הפוליטית לאור ההתערבות חסרת התקדים.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' כינה את ההחלטה "קץ הדמוקרטיה". לדבריו, "בתוך אחד המשברים הקשים ביותר מאז קום המדינה מנסה המערכת המשפטית לבצע הפיכה שלטונית במדינת ישראל. לא פחות".

שר התחבורה המשיך ותקף כי "הרשות השופטת כבר שנים רומסת את המוסדות הדמוקרטיים הנבחרים והיום מתיימרת לקבוע גם את סדר יומה של הכנסת".

בנוסף אמר סמוטיריץ', "גם התערבותו החמורה של היועץ המשפטי לממשלה בפרוצדורות של הכנסת רומסת את עיקרון הפרדת הרשויות ותרשם לדיראון עולם בדברי הימים של מדינת ישראל".

סמוטריץ' קרא ליו"ר הכנסת להתעלם מההתערבות הגסה, "למרות שאני נמנה על אלו שתומכים ודוחפים לפיקוח פרלמנטרי בימי הקורונה ורוצה מאד בהקמת הועדות בכנסת, אני קורא ליו"ר הכנסת להתעלם מהפסיקה הדורסנית של בג"ץ ולעמוד כחומה בצורה על עצמאותה של הכנסת".



0 תגובות